AlyaEkmen_ ayse12211 aynen öyle bizde iki gündür başladı 🥲mide yanmam yok diye söyleniyordum nazaar ettim 😂
ayse12211 AlyaEkmen_ bende herkese diyordum midem yanmıyor her şey yiyebiliyorum diye ama uzun sürmedi şimdi tam tersini söylüyorum 😂😂
Uysalfeyza ayse12211 benimde kız bebeğim 27+4 deyim hareketli değil o kadar kız bebeklerinde hareketler daha sakın olurmuş doktor bana çok heraketli diyor ama ben hissetmiyorum
Ocakbebegi ayse12211 bende de mide yanması vardı doktor pantpass verdi bana çok şükür geçti. Doktoruna sorup sen de kullanabilirsin 🙏🏻
ayse12211 Ocakbebegi maden suyu içince geçiyor ben çok fazla fitil ve krem kullandım hala kullanıyorum artık daha fazla ilaç kullanmak istemiyorum 🙏
minikkoalammm ayse12211 ilk haftalr maden suyu süt çok içiyordm o anlık kesiyordu snra tekrar başlıyodu mide yanmam doktorm gaviscon şurubu yazdı onu kullandm şimdi de rennie çiğniyorm
Sadecebeyza 24+6 yız 26 Ocak doğum tarihimiz değişmezse inşallah 😇 mide yanması için sade maden suyu için günde bir tane 🌸
Suly ayse12211 minikkoalammm dis eti probleminiz nedir tam olarak? Bende çok kanama var sizinde kanama mi
Ocakbebegi 25.haftadayızz, eksikleri bitirmeye çalışıyorum son zamanlara kalmasın diye şimdi bile çok yorulmaya başladım:( bebeğim de bazen çok hareketli bazen çok sakin hareket etmiyor. Öyle olunca korkuyorum sizde de oluyor mu?
ayse12211 Ocakbebegi evet canım bazen hareket ediyor bazende hiç hareket etmiyor. Hazırlıklara henüz başlamadım ben 😢 bi ay daha beklemeyi düşünüyorm
Sadecebeyza ayse12211 bende bekliyorum lc Waikiki de 120 gün koşulsuz iade değişim var doğuma bir ay kala ordan alışveriş yapıcam giymediği falan olursa ya da hemen küçük gelenleri gidip değişim yapıcam
sunashn50 ayse12211 fayda etmiyor detaylı ultrason için gittiğimde de çikolata falan Yemenm söylendi pozisyon değiştirmesi için fakat bişey farketmiyor yani bilmiyorum bende Bi fark olmuyo çikolatayla falan
Cicek08 kcnr merhaba 25+6 dayım bende . Benim de bazı zamanlar mesaneme baskı yaptigini hissediyorum .bir de hareket ederken tekmesi sanki orda atıyor gibi özel bölgeme falan baskı yapiyor.
Baharozdemir @"Kucukayse 25 hf olcaz on dk ya😊😊 rutinde ocak sonu görünüyor doğum ama hem erken dgm riskinden hem sezeryan olcagindan ocak başı gibi olur herhalde. Gerçi hedefimiz dr umla 28,29 hf gorebilmek ama hayırlısı olurda 30 lari da görürüz ins.