Pelin-1 Mhtpasya ayyy😂😂 rahmin iyice esnesin karnin da ayni sekilde. gerilecek yine cok ama alisiyor vucut gercekten 🤭🤭
Handan_65 Mhtpasya Mhtpasya Clementinee Busra2013 Busra2013 Bebek büyüdüğü için kendini kasıyormus oyizden artık karinlarimiz yavaş yavaş catlamaya başlayacakmışiz Zeytinyağı sürmeye başlatalım
Pelin-1 Mhtpasya maalesef gerilme icteki kaslardan oluyor genelde krem kar etmiyor cok ama catlaklari onluyor bence hic catlagim yok 33+0im ikizlere gebeyim bende
Mhtpasya Busra2013 Eşim günde 3 kere tartıya çıkarıyo kilo aldın mı diye en çok o seviniyo kilo aldığıma 😂😂😂