Mhtpasya Kızlar selam ben 19+3 haftalık ikizlere hamileyim iki haftadır karnım aşırı gergin dik duramıyorum yırtılacak gibi hissediyorum aranızda böyle olan varmı yardım 🥺
Handan_65 Mhtpasya Bende bekleyim burda bende 20 +3 dediğiniz gibi karnım sanki böyle gergin patlayacak gibi oluyor acaba neden 😶😶😶😶
Pelin-1 Mhtpasya gel bir de 30larda gor 😅 bisure sonra alisiyor vucut ilk zamanlarki kadar aci vermiyor 🤭
Handan_65 Mhtpasya Mhtpasya Clementinee Busra2013 Busra2013 Bebek büyüdüğü için kendini kasıyormus oyizden artık karinlarimiz yavaş yavaş catlamaya başlayacakmışiz Zeytinyağı sürmeye başlatalım
Clementinee Handan_65 haftamız aynı bende öyleyim canım çok gergin geceleri uyuyamıyorum anlamıyorum neden böyle ileri haftalarda nasıl olcak diye düşünüyorum
Handan_65 Mhtpasya Ahahaha gece 1 2 sabah 5 te kalkıyorum ama tekrar uyuyorum telefona bakıp gözlerimi yorup
Mhtpasya Clementinee Normalde bünyem çok uykucudur her an her saniye uyuyabilen bir insandım ama şuna günde 2 saat falan uyuyorum 🥺
Mhtpasya Busra2013 Ben 17 haftadan beri hissediyorum özellikle bu hafta daha belirgin bi şekilde hissediyorum bence hissetme konusu yapıyla alakalı hiç canını sıkma ❤️
Busra2013 Mhtpasya ben mesela suan sırt ustu uzanmısım bole hem sag kasıkta hem solda pıt oluyor bole gerıomus gını oluo bagırsakmı bebekmı bılmıyorum🥺🥰
Mhtpasya Busra2013 Bende ilk öyle olmuştu balon patlıyormuş gibi bence sevinmelisin onlar minik hareketler olabilir 🥰
Mhtpasya Handan_65 Ne şanslısın geri uyuyabiliryorsun ben uyumaya çalışsamda açlık baş gösteriyor 😂😂😂
Busra2013 Mhtpasya bende ara ara uyanıyorum cıse kalkıyorum mıdem resmen kazınmıs durumda gıdıpm bı erık bı bıskuvı agzıma atıom yataga gecıom tel fln scmıoö acarsam uyumam esıme sarlıom uyuuom dırek😂
Handan_65 Mhtpasya Ben sabah erken kalkıyorum 7 8 gibi akşamda 1 2 kisir döngü bazen hiç uyuyamıyorum değişik ya
Busra2013 Mhtpasya haha yok esım fazla donmez sabıt uyur😂😂sızın karnınız cıktımı bebegı hıssedıomusunuz kac haftalık benım gobus avucuma sıgacak kadar harekete ara aıra pıt pıt oda cok odaklanırsam😂
Pelin-1 Mhtpasya ayyy😂😂 rahmin iyice esnesin karnin da ayni sekilde. gerilecek yine cok ama alisiyor vucut gercekten 🤭🤭