ikramomm seni çok iyi anlıyorum bak bnde yasadm aynı seyı ama dua et kendine iyi bir doktor bul oraya başla ben Şubat ayında kimyasal yasadm Hacettepe üniversitesinde bir doçente başladm üç ay femara kullandım ve pkos vardı iki yıllık evliyim bu arada sayısız testlerim var doktor dördüncü ayda gel dedı gebelik oluşmadı bu süre içinde sonra 26 Ağustos da rahim filmi çekildim ve aşılama yapaacz dedı . Bu süreçte neler yasadm bir bilsen İnan ki anlatılmaz 😰😰😰😰😰elti denen zıkkım benle yarıştı resmen falan filan yani z😒😏😏sakın üzülme dikkat et kendine