ikramomm canım ilk bebeğimde adetim 3-4 gün geçtiği halde beta 27 ile öğrendim kızımı şuan şükürler olsun 3 yaşında ikincisini ise adetim 2 gün geçince 145 ile öğrendim yani bazı insanlarda bebek nerdeyse bir aylık olana kadar beta az değerli çıkıyor bu yüzden üzme kendini herşey çok güzel olacak inşallah erken öğrenmenin kaygıları aslında 😊