esmerrmm canım ben 40ı çıkasıya kadar 1 saat 2 saat ara ile emzirdim hastanede bile sonra büyüdükçe seyrelttim 5-6 aydan sonra da ne zaman isterse emzirdim ama daha senin ki çok küçük 1 saat ara ile emzir aralarda da alıyorsa emzik ver düzene girer sen emzirdiğin ya da emzireceğin saatleri takip et ilk etapta sonra zaten bebek o düzene alışınca saati gelince belli ediyor