Halidemat BelginnrBlgny Bende ya oturuyorum ya da biraz ayakta duruyorum. ALLAH kolaylık versin hiçbir iş kolay değil
Bng Ben uykulara doymuyorum.işyerinde sürekli uykum geliyor,esniyorum,uykum açılaıb diye yüzümü yıkıyorum hatta.işten gelince de hemen yatıp uyuyorum.bu sefer gece uyuyamıyorum.bu döngü içerisindeyim 😨İşe gitmek olmasa ne güzel olurdı...
fffatma semabrcn canim eczanede çalışıyorum birebir hastalarla muhatabım teknisyenim bizim ülkede hangi yasak uygulaniyorki saat 1 oluyor eczacı halen yoğunuz die bırakmayacaktida çıktım artik grip salgın bugün AŞIRI derecede herkes korunsun valla☺
Cigdembakar BelginnrBlgny bende çalışan anne adayıyım 24+2 yiz ama iki haftadır raporluyum evdeym düzelsekte işe gitsem dye bkliyorm😇🙆
dlrgktn Halidemat vallahi keşke mumkun olsa şimdilik doktorum birşey demedi ama derse bende bakacağım bir çaresine hiçbirşey bebeğimden daha değerli olamaz
Halidemat dlrgktn Kesinlikle öyle siz sorun doktorunuza benim sormadan söyledi 14.haftada. Çok iyi oldu rahatladım yoksa bacaklarım ağrıyordu
zytn Şimdi kurdum alarmı ve bu başlığı gördüm...selam olsun bize..resmen işkence.milletin suratına kuscam hala işe gidiyom..yeteeeeer😹 11+1 .büyü büyü büyü artık doğum izni gelse de dinlensekk 🤗
Haziran çok zor çok haftasonunu iple çekiyorum hep 😯 ben de öğretmenim gece erkende yatsam sabahları çok zorlanıyorum ders aralarında uyusam uyuycam 🙁🙁 mide bulantılarım da cabası
EsraBayraktar Ben 34 haftaya giricem Çarşamba günü 37 e kadar çalışabilir raporu aldım mecbur gidicem 🙁bu arada bende öğretmenim
Zamanlagelen Hanimlar bende calisiyorum ama biraz yogun gunluk 40 hasta aliyorum fizik tedavide calisiyorum 8+5 haftalik hamileyim ama beni isten cikarsinlar istiyorum zorlaniyorum hem kidem+ihbar tazminati ve issizlik maasida alabilirim ama onlar da benim cikmami bekliyorlar var mi bi fikriniz?
Sevilaylayyy Zamanlagelen canım ben hemşireyim cerrahi servisinde çalışıyodum ameliyattan hasta al hasta zaten anestezili kalkamıyor sedyeden yatağa çek falan en başlarda çok direndim beni alın diye en sonunda eşimle gittim mecbur beni polikliniğe verdiler iş kanununda hamileyi daha rahat bir yere vermek zorundalar üstelik sen fizik tedavidesin hastanın bacağını kaldır indir yok koluna gir destekle vs bunlar senin için birer risk kesinlikle birimindeki sorumlunla konuşmalısın
FadimezmezKkc Ben de öğretmenim zorlanıyorum yarın doktordan heyet raporu isteyeceğim inşallah verir. 22 haftalık ikiz gebelik. İkiz çok zor
Elifveoglu FadimezmezKkc Allah yardımcın olsun ben de öğretmenim şu saat oldu uyanamıyorum bugün çok kötüyüm isteksizim 😩
Minamom Bende 34 haftaya girdim ve calisiyorum ise gitmeyi seviyorum zaman geciyor evde hic zaman gecmiyor
baharclk Bende 5. ayımdayım 32. haftayı görebilcemmi çok mrak edyrm. Çalışma saatim çok. Sabah 7de işte olyrm akşam 8de evde 😣 Her işimi de yapıyorm evde. Allah yardm etsn kış gününde şu halde sıcacık yatağndan kalkmk akşm hazır yemeğe gelmemk çokkk zor
Aysealty Bende bankacıyım20haftalıgım hava daha karanlık resmen saatleri düzeltselerdi bari😔kaldı 5gün haftasonuna kızlar direnin😔😔
Bng NurzelikCenk daha belli değil 10. Haftadayız ama arkadaşım çirkinleştin sen kesin bebeğin kız dedi😀Çirkinliğime mi üzüleyim kıza mı sevineyin bilemedim 🤷♀️
NurzelikCenk kızlar valla bende 6.40da kalkıyorum 8de mesaim başlıyor çok yorgun oluyorum ama hafta sonu evdeyim bi bakıyorum ki yat yat kendini kuruyosun ee malum eskisi kadar temizlikti falanda yapamayınca gözüme gözüme giriyor işler en iyisi calısmak tabi mümkün oldugunca oturarak
Burcuk BelginnrBlgny son trimestere girmişim izne az kaldı ama iş olmazsa sıkılırım 😉 şimdi kalktım (gece zor uyuyorum artık) kahvaltı hazırlıyorum .. ardından yürüyüş duş sonra okul.. tek avantajım öğlenci olmam