BelginnrBlgny Calisan hamisler yarin hic ise gitmek istemiyorum biraz tembellik yapalim cookkk uykum geliyo napim 💋💋💋💋
fffatma BelginnrBlgny bende 7 .haftadayım ve sabah 8den gece 12 ye kadar nöbetçiyim malesef yarında 7 de tekrar devam..zor oluyor evde olanlar kıymetini bilin😊😊
BernalkszAkgl Valla bende aynısını düşünüyorum ama yapıcak bişi yok sabah tıpış tıpış işe kalkmak zor olsada😊
sbl89 BelginnrBlgny bizde 11+3 teyiz ama sabahları kalkmak ölüm gibi sürüne sürüne kalkıyorum 😢 Keşkeee her gün pazar olsa 😂
ElifAkbay fffatma Merhaba, çalışma kanununa göre gebeler günde 7.5 saatten fazla çalıştırılamaz ibaresi yer alıyor. Bununla ilgili hakkınızı arayın lütfen.
BelginnrBlgny [bilinmeyen] evet iste zaman cok cabuk geciyo ama bende surekli musterilerle birebir ilgileniyorum bazen beni deli ediyolar🤩🤩🤩
dlrgktn BelginnrBlgny bende yarın işe gideceğim 20+2 deyim altı gun ve hep ayakta çalısıyorum zor oluyor ama katlanıyorum 🤰🏻😕☺
Halidemat BelginnrBlgny Ben öğretmenim ilk zamanlar zordu ağrılar vardı şimdi 26 haftalık oldu iyiyim. 32 ye kadar çalışacağım izin zamanına kadar. Yorulunca ağrım olunca rapor alıyorum bir günlük
Halidemat BelginnrBlgny Doktorum bana çok ayakta durma dedi hem zararlı hem varis yapıyor. Okulda bu yüzden nöbet de tutmuyorum rapor verdi doktor. Sizde dikkat edin ayakta durmayın fazla.
dlrgktn Halidemat vallahi keşke mumkun olsa şimdilik doktorum birşey demedi ama derse bende bakacağım bir çaresine hiçbirşey bebeğimden daha değerli olamaz
Halidemat BelginnrBlgny Bende ya oturuyorum ya da biraz ayakta duruyorum. ALLAH kolaylık versin hiçbir iş kolay değil