Melikefurkan Hsna1 39 haftalık oldum bu zamana kadar benim doktorum hiç çatı muayenesi yapmadı bence çatı muayenesine gerek yok anlamsız buluyorum ben sancin gelir doğum başlar tamam onda bakarlar kaç cm açılma olmuş diye.