Hsna1 Merhaba hanımlar acaba çatı muayenesi kaçıncı haftada başlıyor bugün doktoruma soracaktım fakat unuttumda 😕
Eby8893 Hsna1 37+4 de oldum çatı muayenesini ama her doktor farklı haftalarda yapıyor sanırım. 36da da yapan var
Rukenkumsal Ben 37 de oldum çatımın dar olduğunu söyledi ısrar etmeme rağmen olmaz dedi Sezeryan tarihi verdi 😒
Hsna1 Rukenkumsal dogumunda hayırlısını versin rabbim sağlıkla kucağına alırsın insallah teşekkür ederim
YeniAnnecik Hsna1 bende 37 de oldum kendini kasma kasarsan acır ben anlamadım.bile.sadece doktorumun eldivenini hissettim o kadar
YeniAnnecik Hsna1 valla bende o korkuyla gittim 😁 nasıl olcak etcek derken doktorum bayan belki ondan rahattim kendini kasma dedi eline eldiveni giydi sonra hissetmedim bile doktordan doktora değişir kasma kendini bu olacak bişey sonuçta
Anne3434_ Hsna1 altı üstü iki parmağını sokuyor canım ya burda bende neler okudum yok elini komple soktu yok kolu girdi filan öyle şeymi olur İnternete yaz bak iki parmağı sokup yapıyor çatı muayenesini abartılacak bişey yok sadece kasma kendini