liveyourlife Nemusto benim kızım öyleydi dürtmesem hareket etmezdi günde 10 hareket zor sayardım😂 sonra doğdu tutabilene aşk olsun aşırı hareketliydi😂 şimdi oğluma hamileyim o da kızım kadar olmasa da sakin hareket ediyor
H_myra1 Bebek4545 1 ay dolmuş oluyor yani normal aslında ayda 1 kontrole cagıryorlar ama 37 de gittiginizde 15 günde 1 yada haftada bire düşebilir muayne aralığı
Bebek4545 H_myra1 37 den sonra 38 de gelirsin dedi 39 zaten sezeryan olacak nasipse o zaman normal mi sizce
H_myra1 Bebek4545 yani bana normal geldi benimde 2.gebeligimde 37 den sonra haftada bir cagırmaya başlamıştı 😊hayırlı saglıklı dogum larınız olsun
Dilara0638 izmirlitazeanne doktorum havuç suyu iç havuç ye zemzem iç bide bol bol su iç demişti bunları yaptım havucu rendeledim yedim sürekli bu hafta kontrolüm var arttı mı bilmiyorum ama azken hareketliliği azalmıştı şuan baya hareketli ben düzeldi diye umuyorum ama bakalım🤷♀️
Dilara0638 Kdrrelk hayır arkadaş su azalmasına ne yaptığımı sordu da onu cevapladım bebeğin suyu için faydalı havuç
Amatorranne Nemusto biz de tam 33+3 üz. Aynı senin dediğin gibi bazen çok hareketli oluyo karnımda deprem oluyo sanki. Bazen de çok sakin belli olmuyo.
Betl Nemusto bir tekme atar yada pozisyon değiştiriyor uyur tüm gün öyle gece yatağıma yatayım o zaman kıpır kıpır oluyor anca bu arada 32+3 uz bizde… Sakin bir bebek olucak diye ümit ediyorum ama
Nemusto UmayGul iyiyim canım şeker yüksekti dün bebiş önde diye bakıldı takibe başladık düştü gerçi bugün 😊 sen nasılsın