Nemusto Kızlar merhaba Görüyorum herkesin bebeği çılgınlar gibi hareket ediyo😊 benimki canı isteyince felaket ama bazen çok hareketli değil. Bu durumda takıntılı yapıyo insanı.Sizin bebişlerde full kıpırdak mı yoksa bizim gibi olan var mı?
Dilara0638 Nemusto benimde 33te bi azaldı suyumuz biraz sınırın altına düşmüştü ondan diye düşünüyorum ama sonra yeniden hareketlendi şuan 35+5iz gecemiz gündüzümüz belirsiz sürekli bi tepinme hali😊
Cnsymn Nemusto bu ara çok hareketliyiz bizde. Ama yaramaz kızım bazen yavaşlıyor tabiki her zaman hatta saat başı değişiyor hareketler. Normaldir 🌺
Cilekliruyam Nemusto 33+3 bizimkide öyle canım korkma her bebek farklıymış bebeğin karakteri ile ilgili diye duydum ben
Nemusto Dilara0638 daha yeni doktordaydım suyum iyiydi😊 benım basından beri böyle ama dün çılgınlar gibi kıpırdayan cocuk bugun sakin oluyo😊
Bebek4545 Kzilar bir şey soracağım en son 33 haftada Dr gittim doktor 37 de gel dedi arası sizce uzun değil mi
H_myra1 Bebek4545 1 ay dolmuş oluyor yani normal aslında ayda 1 kontrole cagıryorlar ama 37 de gittiginizde 15 günde 1 yada haftada bire düşebilir muayne aralığı
UmayGul Nemusto onceden hic durmuyordu simdi keyfine gore takiliyor biraz hareketsiz kalirsa durtuyorum 🤭
greybrde Nemusto bazen canlı bazen cansız 36. Haftaya girdik 2-3 gündür ben dürtüklersem hereket ediyo 😃
Petyynut Nemusto bir günleri bir günlerini tutmuyor bence pazar günü benim de bebeğim normale göre daha hareketsizdi ama pazartesiden beri tekrar eskisine döndü ara ara oluyor sanırım☺️
Zhra4242 Nemusto benim 1 haftadır filan hareketleri azaldı bide 2 3 gündür sancılarım oluyor hele dün gece karnımdaki sancı sabaha kadar maf etti şimdide var belimden kasıklarıma vuruyor 33 haftalığım korkuyor insan