Sancarefeem doktorum hic sorun yok diyor dooplere giriyorum kilosu iyi gidiyor kordon da kan akışı iyi o yüzden üzülme üzülürsen tansiyonun yükselir daha kotu olur hersey dedi bebegin de hareketleri iyi inşallah az kaldı 38 de alcak. Sende üzülme doktor kagan kocatepe de anlatmıştı dinledim onu çok rahatladım sende izle bak nasıl rahatlican