Sancarefeem gamzosgamzos aminnn inşallah doktorum hareketlerinde sorun yoksa korkma dedi ama ben burdayım korktuğun an gel dedi sağolsun ama zor bir durum
Sancarefeem hakikitosunpasaa inşallah canım İnan çok zor bide gebelik zehirlenmesi var yani beynim patlıyor düşünmekten korkudan bi sağsalim kucağıma alsam
Sancarefeem Flyderndkk ama bunu bana söylemesi gerekirdi böyle bir durum var ve hareketlerine duruma dikkat et diye bişey söylemeden göndermesi hiç hoş değil gerçekten
Sancarefeem Hilal-95 ben ne zaman gitsem farklı yerlerde gittim hep aynı yok ağızlarından laf alamıyorum her gitmemde ciddi bir sebeple gidiyorum acıyın korkmuşum durumu anlatın yok sezeryan olucam mecbur canım gebelik zehirlenmesi de var
Sancarefeem Feriyecrin_annesi kordon dolanmasını anlayamadım canım bugün ultrasonda gördük direk ama gebelik zehirlenmesi tansiyon yüksekliği ve protein kaçağıyla oluyor onu soruyorsan ama bence hareketlerini etkiliyor çocuğun daha bi hareketliydi çocuk zaten acile gitmemin sebebi hareket hissetmememdi
Feriyecrin_annesi Sancarefeem Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim. İnşallah hiçbir sıkıntı olmadan sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz.
Sancarefeem momsturk aminn canım çok teşekkür ederim inşallah alın dicem zaten cuma doktora yeter korkudan tansiyonum fırlıyor artık ne yapacağımı şaşırdım ya kontrole gitmek çok önemli ama güvenilir doktora
momsturk Sancarefeem ben sapık gibi hareketlerini takip ediyorum artık takıntı oldu dediğiniz gibi. Allah yardımcınız olsun içinizi ferah tutun 🌸
Maviiiiiiiiiii Sancarefeem içini ferah tut allah onu korucak kollarına alcaksın sağ sağlim inşallah sana bu duayı 3 defa sabah akşam okumanı tavsiye ederim ben okuyorum evladınla seni korucak inşallah (bismillahillezi la yedurru) dua bu netten okuyabilirsin 🌼
Sancarefeem incisu ben tansiyon ve hareket azlığıyla gittim ve çocuğumun kilosunu bile söylemediler bana bende çıktım geldim eve gece sonra sabaha randevum vardı bikaç saat uyuyup gittim asıl doktorum anladı
Seymanur0707 Sancarefeem Kardeşimin dolanmış normal doğum olmuştu 20 yıl önce tabi ultrason falan yok öyle fark etmemişler.Sağlıklı doğmuş çok şükür . Allah yardım etsin sizede sağlıklı kucağınıza alın inşallah.
Sancarefeem kirpapatyasiii ben böyle durumlarda riske atmama taraftarıyım annenin kararı neyse o olmalı bence ben sezeryan istedim ama bende gebelik zehirlenmesi de var
kirpapatyasiii Sancarefeem yarın kontrolumuz var bakalım durumlar neyi gösterecek 1 türün sorun olmayacağını söyledi doktor doğana kadar cikarada bilir dedi daha tercih edilecek duruma gelmedik Rabbım hayırlı doğumlar nasip etsin bizlere..