Lulikli Yaa özelin bu huyuna sinir oluyorum ben sezarayana döndürme durumuna yani işte biraz bilgili olsak ve yakın olsa hastane evde çekip öyle gideriz böyle direk suni verince insan dayanamıyormuş benim arkadaşım da geçen sene doğum yaptı suniyle başlatıp sezaryana almışlar ona da dayanamıyorsan alalım sezaryana falan demişler yani bi sağlım sorunu yoksa normal istiyorsa hasta normal yaptırın demi ben bu konuyu anlamıyorum 🤔🤔🤔 Ya Acıbadem düşünüyorum yani 1000 tl falan fark varsa acıbadem düşünüyorum açıksası 1 hafta önce bi arkadaşım buraya gitmiş doğumu gelmişti normal doğuramazsın sen demişler kıza oda 1. Doğumum normal oldu 2. Neden olmuyor falan demiş doktorsa ben o riski almam göbeği büyük bebeğin bi yeri falan çıkar demiş oda hemen acıbademe gitti normal doğurdu çokta memnun kalmış yani fiyatını sormadım ayıp olmasın diye ama çok ilgililerdi hepsi ilk defa gitmeme rağmen dedi