tazeannecik1 iyi yapmışsın benim yerim olmadığından şuan için yavaş gidiyorum🤷🏼♀️ Valla gene bile ucuz, ebebeğe falan uygun diyolar da hiç uygun falan değil valla anca indirim kovalarsan ucuz. Babynestler güzel bencede güle güle kullan 😊 ben reflü yatağı alacağım oyumu ondan yana kullandım. Yaaa git git bana da haber et ben çıkamıyorum arkadaşı yollarım en olmadı 😅