Kiymetyakuttt43 aynısı bende de oldu canım testi yaptım dediğin gibo beyaz silik bi çizgi oluştu olmadı diye attım sonra ablam la konuştum aradan üç dört saat geçmişti adetinden önce yaptığın için biraz geç cikiyo çizgi git bi daha bak dedi gittim baktım çizgi koyulasmisti iki gün sonra tekrar yaptım testi çizgi daha da belirginlesmisti insaallah rabbim sağlıklı bebekler nasip eder size de bize de