Eminemirza minik4550 ben yeni iklim hastanesine gidiyorum melek hanim memnunum bagcilar meydana yakin
Zaferesra0204 minik4550 gunesli yaman tıp merkezi dr. Eray balcan oraya gidiyorum cokta mennunum ilgili bir doktor
minik4550 mom130 netarafta kalıyor bu bahsettiğiniz yer benim oturduğum yere yakın medicin felan var fakat muayene ve digum cok fazla artmış fiyati
minik4550 Eminemirza aradim simdi tip merkezi gibi mi hastane nasil dogum ücretleri felan nasıldır acaba
minik4550 Saaki medicini istiyordum ama dogum ve muayeneye biranda zam yaptılar bir hafta önce aradığımda muayene 150 tl di 200 tl olmuş dogum 4 bin küsurdu simdi 5 bin küsür olmuş belkide dahada fazladır emin olamıyorum
minik4550 Zaferesra0204 ilk doğumum orda oldu ama oranında muayenesi baya artmış o yüzden daha iyi bi hastane tercih edicem
portakalcicegii minik4550 yüzyılda Metin gür var herkes çok memnun. İstanbul tıp merkezi diye geçiyor sanırım
Hemsireanne7979 minik4550 bagcilar medicine rahime hanim kesinlille. Normal dogum 3000 sezeryan 3500 anlastim kasimda dogum
minik4550 Hemsireanne7979 ben aradim 5 bin civari fiyat verdiler muayeneleri 200 tl olmuş nasil oluyor ozman