Ben bir yıl folbiol kullandım ama genelde önermiyorlar sonradan öğrendim bebiş çok kullanılmasının sebebi 15 lira olması, imom var çok iyi diye biliyorum ablam ona başlayınca hamile kalmıştı. Folik asit genelde çocuğun işine yarar diye bir düşünce var ama anneyi de gebeliğe hazırlıyor. Sen kan değerlerine baktırdın mı doktorumun bana yazdığı mütüşlü bir ilaç var her şey var içinde onu da öneririm, demir, B12, folik asit, probiyotik ne ararsan var içinde instadan atarım sana içeriğini olmadı. Ama 100 lira akahdkahdks