Fatma191 bugun gittiğim doktor bebeğin kafasının 2 hafta önde gittiğini söyledi sıvı var 10m olmuş dedi ama 12 ve 15m olup doğum yaptırdığım hastalarımda bebeklerinde hiç Bi sıkıntı oluşmadı dedi bebeğin kafasının doğumdan sonra düzeleceğini söyledi beni baya Bi rahatlattı Bi doktorda sabit kalmayın bence