Merhaba geçen sene yaşadım aynı durumu aynı şekilde kafada sıvı birikmesi vardı hidrosefali dendi.19+6da öğrenmiştik biz. Ve doktorlardan hiç iyi şeyler duymamıştık. Felç durumu yürüyememe vs gibi bir çok problem olabileceğini söylediler bizim bebeğin kafa ölçümü 17 çıkıyordu. Yani baya ileri seviyedeydi hastalığı. Biz sonlandırmak zorunda kaldık bana zararı olabileceğini söyledi doktorlar. Umarım feraha kavuşursunuz, rabbim sınamasın🙏🏼