Zelsonr babalık parasını devlet vermiyor ki? Esiniz sendikaya bağlı bir iş yerinde mi çalışıyor? Genelde kurumsal sirketler ve özellikle sendikaya bağlı şirketler ödüyor. Benim eşimde aldı çünkü . Sut parası doğum yaptıktan sonra yatıyor. Eger siz çalışiyorsaniz size siz çalışmıyorsaniz eşinize yatar.