Bende 35+6 yım p.tesi günü kontrole gidicem. Yani 36+3 te gitmiş olacağım doğumla ilgili bir şey dicek mi ya da ne dicek hiç bilmiyorum, devlet Hastanesi’ne gidiyorum bende, ama bebeği hiç aşağıdaki hissetmiyorum hatta göğsümün hemen altında bazen sertlik falan oluyo, hala yukarda sanırım benimki.