Kizlar selam bu zamana kadar bebeğim hep sağ tarafındaydı hep sağda hissediyordum. 2 haftadır ishalim var 2-3 gundur ara ara regl sancısına benzer ağrılarım oluyor dun nts e girdim bise çıkmadı sabahtan beri bebegi kasıgimda hissediyorum yürürken güçlük çekiyorum sizce normal mi?