Yuksel_Kurt ben kızıma prima pure kullandım . En iyisi olsun diyorsan hiç sasma . 1 kez pişik olmadı. Suan 6 aylık artık o dönemi geçtiğimiz için ve fiyatı yüksek geldiği için artık yeni arayısa girmiştim . O kadaR sleepy önerdilerki aldım rezalet bir bez . Naylon hışır hışır ve bebek çiş yapınca tek bir yere toplanıp torba gibi oluyor ayrıca koku geliyor bezden . Sonra molfix pure &soft diye bir bez yaptım . Prima pure baya baya benziyor. Çok pamuklu , sızdırmadı , pişik yapmadı kısacası bir prima pure değil ama kullandıgım 2. En basarılı bez . Bu arada prima premium care de kullandım pure den sonra çok naylon geldi bana begenmedim açıkcası 🙏🏻