Geçmiş olsun, benimde 25. Haftamda 19mm di ve acil serklaj dikiş atıldı, hiç korkma ağrı,acı hiç olmuyor ☺️ dikisten sonra yatıp dinlenmek ve ağır iş yapmamak çok onemli. hiç korkma içini ferah tut,herşey olacağına varıyor. bebislerimiz iyi olsun yeterki 🙏🙏Burcuozerdem