Burcuozerdem Haftadayim Rahim ağzım 31 mm e düşmüş ve doktor 25 mm altına inerse erken doğum ya da dikiş atılır dedi. Bu şekilde olan var mı dikiş nasıl atılıyor ağrılı mı riskleri var mı biraz araştırdım ama pek iç açıcı seyler okumadım riskleri konusunda kafam karıştı 😟😢
Meryem2746 Burcuozerdem 25 haftalıkken 32 mm Di normal ağır kaldırma çok yürüme dedi korkacak bişey yok yeterli 25 mm altına inmesin dedi zaten sürekli değişiyor uzunluk
Veraay60 Burcuozerdem canım progestan fitil ve iğne ile uzayabilir benim 28.8 mm’den 42 yükseldi düşün yani. Benim doktorum dikiş riskli olduğu için önermedi iyiki de önermedi o zaman hep yatmam lazımdı. Sen dikkat et çok dolanma ağır iş yapma olmaz bişey Allahın izniyle
minikane21 Burcuozerdem 19.haftada 28 mm di kesin doğar dediler. suan 29 haftalihim rahim agzi 41 mm başka şeyler de var tabi bende ama bu konuda doğru tedavi ile üstesinden gelebilirsin. mutlaka pruluton iğne progestan ve bol su birde istiraat
Burcuozerdem Meryem2746 bana da öyle dedi 25. Mm altina inmesin dedi zaten sürekli yatiyorum ağir kaldiramiyorum sadece oglani okula hazirla kahvalti yaptir bulasik topla baska bsey yapmiyorum hiç sürekli yatiyorum peki tekrar uzayabilir mi
Burcuozerdem Veraay60 ay içimi rahatlattiniz biraz sizin ki kacinci haftada düşüktü kacinci haftada 42 oldu progestan gudne 4 tane vajinal aliyorum proluton Depot kullanıyorum dupaston kullanıyorum
Veraay60 Burcuozerdem canım benim 12ci haftamda 28.8 mm çıktı detaylı ultrasonda 🌻 o haftaya göre çok kısaydı yani Allahtan detaylı ultrasona girdim diye dua ediyorum hep 🤲 sizin gibi günde 4 fitil haftada bir kezde proluton iğne başlandı. Kullandıktan 3 hafta sonra filan yavaş yavaş yükselmeye başladı şu an 30 haftadayım hep 39-35-33 gördüm geçen hafta yani 29 haftalıkken gittiğimde de doktor şaşırdı 42 olmuş dedi bende şaşırdım vallahi. Stres yapma hiç bişey olmaz inşallah. Bebeği etkiler diye hiç stres yapmadım gerçekten 🌻🌻🍀🍀
Afyy Benim 24. Haftada 25 mm ölçüldü hemen progestan başladım 30 mm ölçüldü 2 hafta önce şimdi 29. Haftadayım ağır kaldırmıyorum ev işi yapmıyorum bu şekilde geçer gider inşallah
Burcuozerdem Afyy ay insallah bende kullanıyorum hepsini valla igne progestan agir is yapmiom ufak tefek seyler disinda inşallah saglikla dogarlar
Busra_y Afyy benim 22. Haftada 26.. Haftadayim 18 mm ölçüldü sadece progestan kullaniyorum inşallah uzar 🤲🏻
MelekAlyaM Benimde 21. Haftada 31 mm ölçüldü doktorum 2 nin altında olmadıgı surece normal dedı. Vajınal ölçtü 36 dı. Bende haftada 1 proluton ıgne ve aksam bır tane progestan alıyorum 22 haftalıgım suan
Burcuozerdem MelekAlyaM ben progestan gunde 4 tane aliyorum 2 ser 2 ser proluton 3 günde 1 yapiliyo inşallah uzar boyu tekrar kanama olunca cok korkuyorum 😢
Busra_y MelekAlyaM ben 25. Haftadayim 18 mm sadece progestan akşam kullanıyorum doktorum bana niye bu kadar az ilaç verdi acabal
MelekAlyaM deletedmom2014 ben sadece kendıme kahvaltı hazırlıyorum ve aksam yemegı yapıyorum onun harıcınde bulasık ev supurme esım yapar ıns bnmde duzelır 22 haftada 31 mm suan
Ayse254 Veraay60 o haftada detaylı ultrasona girilmiyor aslında siz niçin girdiniz doktorunuz mu önerdi
Aidabagiroffa Veraay60 ay cox tewekkur edirem.bende 12+4de gitdim bende 29.4mm ölcdu.amma doktorum uzamaz dedi.amma proluton kullaniyorum.Doktor. Rahim agzi uzamiyor dedi bana mende cox korkuyorum.wuan 13haftadayim.16ci haftada gidicem baksin eger kisalmişsa tikiş atıcaq halıba
iremakar35 Burcuozerdem benim de 17. Haftada başlamıştı kısalmaya 29’a kadar indi, progestan kullandım o yüzden dikiş atılmasına gerek kalmadı, hemen dikiş atılcak diye düşünmeyin magnezyum ve progestanla uzamıştı benimki, bol bol da dinlenmek gerekiyor
Tugba61 Burcuozerdem geçmiş olsun bende su an 29. Haftadayım 10 hafta önce 19. Haftada çıktı bende de kısalık ilk öğrendiğimde 32 mmydi ama benim ağrı baskı dolgunluk gibi şikayetlerimde vardı. Doktor Progestan fitil başladı istirahat verdi. Yalnız ben istirahat olayını biraz yanlış anlamışım sanırım yatakta da olsa oturuyordum sonra ağrıyla tekrar gittim 29 mm düşmüş oturmayı tamamen yasakladı oturur pozisyondayken daha da baskı yapıp kısalabiliyormuş. Öyle böyle derken 29. Haftaya geldik hala 29 mm. İlaçları düzenli kullanıyorum ayaklarımın altına yastık koyarak yatıyorum ağır kaldırma elektrikli süpürge kullanma bol su iç Allah’ın izniyle haftalar gelir geçer tedbir senden gerisi allahtan
Rumiladi @“Burcuozerdem”# Burcuozerdem benim 21. Haftada 3.1 olarak ölçüldü doktorum sizler gibi sıkıntılı şeyler demedi 2.5 altı riskli dediler sadece 24 sonra çok önemsemiyoruz zaten rahim ağzı boyunu dedi bence içinizi ferah tutun Allah’ın izniyle korkacağınız bir durum yok