Deniz59 Hiç korkmayın hiç acımıyo 5 saniye falan sürdü zaten o değilde benim bebenin başı aşagıda ama hala yukardaymış şuan doğum beklemiyormuş doktor buna çok üzüldüm 😕 Şişko patatesim benim 😁🥰
Deniz59 Asyaveannesi36 ay valla bi an önce gelsin istiyorum ben gene aşagıya inmiştir diyodum çok baskı var altta
Zekzek12 Deniz59 benimde baş asagi da kanala girmemis sancilarim 100lere cikti nstde kasilmalarim artti
Zekzek12 Deniz59 ay bilmiyorum sürekli yuruyus yapiyorum alt tarafimda baski var yurudukce girmeye calisiyor galiba
Deniz59 Zekzek12 ben yürümüyorum 😂 ama altta baskı var yatakta dönerken falan ay ay diye diye dönüyorum
Funda2735 Deniz59 canım dünde ben oldum aynı hafta gündeyiz de ben çok kötü oldum Sezaryen dedi bana dün alacaktı bebeği Hazır beebk dedi 😒😒
Deniz59 Funda2735 sana neden sezeryan dediler canım ben devlete gidiyorum mecbur bekliyorum normal doğumu