Ssemaaa Es selamu aleyküm hanımlar, bu gün kontrole gittiğimde bebeğim 2650 gr çıktı, dr aç mı duruyorsun dedi. Moralim bozuldu. Sizin bebekleriniz 35. Hafta da kaç kg Dı ?
Ssemaaa denizinnannesi Bana da normal dedi ama şöyle 32. Hafta da gittiğimde 2225 gr Dı. Bebeğimin suyu da fazla ve kilo artışı vs yüzünden gebelik şekerinden şüpheleniyor bu nedenle diyet verdi. Şimdi de 3 hafta da 425 gr almış oldu, az dedi.
Ssemaaa Brcadn inşaallah benimki de alır, ben doymuyorum sürekli aç gibi hissediyorum öyle olunca da her aç hissettiğimde bir şeyler yemedim şimdi de vicdan azabı çekiyorum acaba çocukta benimle aç mı kaldı diye
denizinnannesi Ssemaaa diyet vermisse bence normal yani sonucda ben diyettsizim o kiloda sizinki diyetli oyleyse gayet guzl bence doguma kadar 3 bulur zaten belki gecerde
bahtnurr1 Ssemaaa bende senin gibi yemedim aslında 34de 2260 dedi kilosuna seninki gayet iyi bana göre. Doktorum sen yemesen de o kendisini aç bırakmaz dedi. Gereksiz gediğinde sadece kendin kilo alırsın bebek hiç bişey almaz dedi. Hoş ne kadar yersen ye bebek alacağı kadarını alıyor
Ssemaaa denizinnannesi inşaallah dediğiniz gibi olur endişelendim dr öyle söyleyince, çok teşekkür ederim bir nebze rahatladım
Ssemaaa Canselyaren MaşaAllah açıkçası bende 3000 olmuştur diye düşünüyordm 2650 deyince şaşırdım, dr da şaşırdı normalde güzel kilo alıyordu bu sefer neden böyle oldu anlamadım
Ssemaaa Yumuduk-baby MaşaAllah, dr benim bebeğime de 2 hafta önde gidiyor diyordu bu sefer almadığı için haftasında çıktı. Kilosu çok düşük değil ama kilo alımının durması endişelendirdi birde dr aç mı duruyorsun deyince
ArmyAnne Ssemaaa benim bebegimde gelişim geriliği vardı kilo almıyordu şimdi yarın 38 haftaya girecek 2500gr dedi doktor bakalım perşembe gideceğim inşallah kilosu iyidir mahvoldum son 2 aydır üzüntüden erken doğum riski de vardı kulaklarıma inanamadım 2500gr duyunca mutluluktan
Canselyaren Ssemaaa Cnm 3 yoktur bna hatta bebek 3500 demişti doktor bı doğdu 3200 yani fazla çıkıyor kgler eksik çıkmaz 2650 vardır yada yoktur 🥰 olsun 2500 olsa bile normal ki ztn çok kilo iyi deil doğumu zorluyor
Yumuduk-baby Ssemaaa Doktorlar bazen bizim endiselenebilecegimizi dusunmeden yorum yapabiliyor, siz gonlunuzu ferah tutun insallah kilo alimi devam eder bebisin 🙏🏻 Diyet yapıyormuşsunuz içeriğini bilmiyorum ama ceviz, badem bebeğin kilo alımını destekliyor
Ssemaaa Canselyaren dr da moralim bozulunca öyle dedi zaten sen minyonsun iri bir bebek doğuramazsın zorlanırsın dedi ama böyle teselli eder gibi konuşunca daha çok canım sıkıldı sanki kötü bir durum varda moral veriyor gibi yaptı
Ssemaaa ArmyAnne üzülmeyin inşaallah alır, doğunca hemen alıyor diyorlar ama elbette insan kontrole gidince iyi olduğunu duymak istiyor. Bir daha ki kontrolümüzde hepimiz güzel haberler alırız inşaallah
Gamzeylan ArmyAnne üzüntü yapmanız normal ama buna daha çok dikkat etmelisiniz sizin psikolojinizden oda etkilendiği için buna üzülmek yerine beslenmeye daha fazla odaklanın bebeğe ne iyi gelir ne daha çok besler onun üstünde durun kendimden biliyorum bi dönem çok sıkıntı yaşadım ve üzüntüden daha da kötü ye gittiğini hissettim şuan hiç önemsemiyorum sürekli bişiler yiyorum bebegım için
Sevim1609 Ssemaaa canım bende 35. Haftadayım 2350 gr geldi yediklerine dikkat et kötü değil ama beklenenin altında dedi 2500 civarı olması gerekiyordu ben biraz dikkat etmedim. Ama 2610 gayet iyi bence
Ssemaaa Sevim1609 yiyecek olarak tavsiyede bulundu mu doktorunuz, benim ki hala karbonhidrat alma diyor bana, protein ağırlıklı beslen dedi