Minnikannee Merhaba 🙋🏻♀️ Bizde 33+2 haftayadayız. Bel ağrılarılarım çok arttı gece dönerken bile uyandırıyor 🤦🏻♀️ İlk aylardaki gibi mide bulantısı da oluyor ara sıra 😬
Haticeey Minnikannee Haftamız aynı canım o şikayetler bende de var bulantılar geri başa sardı sanki karnım acıyor gece dönerken rahat edemiyorum artık uyyamıyorum
seval08 gokturkefe bugün 33 haftalık olduk izne ayrılmak için kontrotrole gittim ikinci defa nst ye bağlandım çok şükür sıkıntı yok bebeğim ters duruyor bir türlü dönmüyor 😅 2100 gram olmuşuz 37. Haftaya kadar calisacsktim ama artık çok yorulmaya başladım izne ayrıldım
Pelin-1 gokturkefe 33+1iz bel agrim ve sertlesmeler disinda sikintim yok cok sukur 3-4haftaya dogum inşallah☺️
gokturkefe Pelin-1 evet ya kasılmalar çoğaldı iyice yarın kontrolüm nstye girelim bakalım ne dicek doktor 😇