gokturkefe 33 haftalık olduk bugün ne gibi şikayetleriniz var nasıl gidiyor ben hamileliğin ilk aylarına döndüm resmen halsizlik, baş ağrısı,terleme, bacak ağrıları sizin nasıl gidiyor ?
Haticeey gokturkefe Bizde 33+1 günlük olduk canım benim mide bulantılarım geri başladı midem çok ağrıyor iştahım kesildi uykusuzluk… Kızıma kavuşacağım günü bekliyorum ne zaman gelecek bakalım 🥰
damlarici gokturkefe bizde 32+1 olduk karın bacak ağrılarım oluyor gece uykuları kaçtı birde sancı gibi ağrılarım oluyordu ara ara dün nst girdik sancı çıktı biraz perşembe tekrar gireceğim inşallah çıkmaz yine erken doğum riskim var normalde ama inşallah 35 36 görürüz 😔🤲
seval08 gokturkefe bugün 33 haftalık olduk izne ayrılmak için kontrotrole gittim ikinci defa nst ye bağlandım çok şükür sıkıntı yok bebeğim ters duruyor bir türlü dönmüyor 😅 2100 gram olmuşuz 37. Haftaya kadar calisacsktim ama artık çok yorulmaya başladım izne ayrıldım
Pelin-1 gokturkefe 33+1iz bel agrim ve sertlesmeler disinda sikintim yok cok sukur 3-4haftaya dogum inşallah☺️
Aminee32 Bende 32+5 im Bugün bebegin başı çok aşağıda baskı hissetmiyorum galiba erken dogacak inşallah 36 37 leri verirler :(( en son bebek 1970 kilo idi
gokturkefe Aminee32 zamanında gelir inşallah canım beslenmene dikkat et. Başının aşağıda olduğunu doktor mu söyledi ultrasondan mı gördü
gokturkefe Haticeey bende öyle kavuşmaya gün sayıyoruz 🥰 mide ağrılarına sıcak su iyi geliyordu bende midemden çok rahatsızdır bi dönem geçti şükür
Haticeey gokturkefe Sağlıklı doğumlarımız olsun inşAllah🤲 benim mide yanmamda çok hiç birşey fayda etmiyor
Aminee32 damlarici bendee yaniii bebegin başı çok asagidaymiş bende 32 yim diyorum inşallah 35 36 yi görürüz
damlarici Aminee32 doğum kanalına mı girdi acaba bizim dönmemiş daha popo aşağıda çok fazla baskım olmuyor ama tekmeleri çok canımı acıtıyor sanki ayağı çıkacakmış gibi inşallah bi süre daha durur bebişlerimiz sağlıkla alırız zamanında vaktinde küveze girmesini hiç istemiyorum 😔
gokturkefe Haticeey amin 🙏 ona bir tek gaviscon iyi geliyor o da sonuçta ilaç ne kadar az kullanırsak o kadar iyi 😇