balkupummm Bende yiyorum gözleme lokma vs kahvaltılarda güzel oluyo ama yanında illa ki yumurta peynir domates olur en azından bunlar olmadan yapmam kahvaltımı çok istisnadır. Bende haşlanmış yumurta beyazı yemem kendimi bildim bileli ama omlet yapıyorum mesela o şekilde yiyorum bazen. Sizin de bu şekilde alternatif şeyler bulmanız lazım belki geçici bi süreçtir onu bilemem ama ben bu şekilde beslenmeyi doğru bulmuyorum. 20 kilo aldım bende maalesef ama bebeğim gayet sağlıklı.