balkupummm kuzum hamur isi benim doktor yeme dedi 🥺 tabi butun doktorlar farkli bisey diyor.. ama kahvaltida ben o zamanlar muz, yumurta, kuymak, zeytin, beyaz peynir az bisey yerdim. Oglenleride yine bi meyve atistirirdim, kabak kizartmasi ustune sarimsakli yogurt hem saglikli hem cok guzel, ceviz findik felan eksik etme cok onemli suan senin onlari yemen.. kirmizi et yemeye calis aksamlari 🥰