Ayse27a Momtheangel şimdiden hayırlı olsun benim de kan sonucum çıktı ovulasyon testiyle takip ediyordum ve ovulasyon sonra 11gun 34,8cikti değer sizce nasıl
Ayse27a Momtheangel yaaa sevinebilir miyim değerim düşük diye üzülüyordum daha içimi serinlettiniz valla çok sağolun🙏
Mathteacher Momtheangel gözün Aydın canım sağlıkla al kucağına inş. Ben de daha adet olmadım yarın cesaretimi toplarsam test yapacağım inş
Momtheangel Mathteacher sağl canım 🥺 benm testte çıkmadı erken gebelik testi nde çok silik çizgiyle çıktı normal kaset test çıkmadı kanda çıktı ☺️
gunes123olarak Ayse27a canım benimde 6.günüm ovulasyonla takibe başladım acaba elinde takip fotoğrafların varsa atar mısın rica etsem
Momtheangel esmanurky bekle canım bende erken test yaptım odnda silik çıktı normal testte çıkmadı kanda çıktı
Mathteacher Momtheangel yarın testte çıkar herhalde yarın adetim 2 gün geçiyor . Senin son adet tarihin neydi kuzum
Ayse27a gunes123olarak valla canım elimde takip ettiğim test yok çünkü hamile olduğumu ogrenince hepsini atttim ben
gunes123olarak Ayse27a prki ovulasyon testin bi anda mı pik yaptı yavaş yavaş mı koyulaştı canım gebelik öğrendiğinde
Ayse27a gunes123olarak canım yumurtlama gördüm geri test siliklesti geri de yumurtlamadan sonra yani 11gün bidaha test yaptım bak baya koyuydu gebelik testi yaptım oda çift çizgi çıktı böyle yani canım🥰🥰