Momtheangel Mathteacher İnşallah cnm ya tsh hormonom çok az yüksek çıkmış netten baktım hamile kalmaya engelmiş ama tek başına engel sayılmazmış
muge1661 Alparslaninannesii zaten adetine az kalmıştı canım bence bu ay adetini ol için temizlensin kasım ayında tekrar kontrole gidersin sıkıntı yoksa yine denersin çocuk için.
muge1661 Alparslaninannesii yok canım hiç öyle düşünme kisti olup hamilelik geçiren nice insanlar var. Herşey allahtan olumsuz düşünme akışına bırak olduysada oldu en iyi doktora gidersin ❤️