Seda0651 Necati beye gittiniz mi siz hiç Fatma hanım olmadığı için ona talep oluşturdum bugün gittiğim doktor da ilgisi falan iyiydi ama bilgi vermiyor benim konuşmadı resmen yanındakine yazılacakları söylüyor ve bi sıkıntı yok kalkabilirsin 🤷🏻♀️Özele de gittim bi kaç kere böyle yaptıklarında aklımda kaldığı için ama doğumum burda olacak gitmemin ne anlamı var ki bu saatten sonra