Ayku6138 aynen bende sinir oluyorum bu duruma bir de hep başkasına gittiğimiz için de bazı önemli şeyleri atlıyorlar ama aynı doktor olsa artık bizi bilir her gittim doktora geçirdiğim şeyleri anlatıyorum dikkat etsinler diye ben anlatana kadar diğer hastayı alıyorlar tam dinlemiyor 5 dk muayene 🤷🏻♀️