damlarici benim kafası kasığımda ayakları sağ kaburgamda😄ama sezeryan olucam ben öyle istedim korkuyorum normalden ilk hamileliğim etrafımda sezeryan yapan çok hiçbir sıkıntı yaşamadılar inşallah bende yaşamam tekme atarken karnım yarılıyo gibi oluyo acıtıyo benimde moralini yüksek tut canım vakti saati ne zamansa o zaman gelir bebek Allah sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin öyle dua et sakın stres yapma daha çok ağrıların olur olumsuz düşünme Allah elbet yazmıştır vaktini saatini her gün Mozart dinle iyi gelir bebeğinde sakinleşir huzurlu olur ben öyle yapıyorum ozaman kendimi daha iyi hissediyorum