Cemilef92 GizMeh Benim de boyum 1,67 gebelikten önce 57-58 kiloydum, şimdi 65 kiloyum 😊 İlk gebeliğim bu arada, çok fazla benzer yönümüz var sizinle 😄
GizMeh Cemilef92 evet 😅😅 benim de ilk gebeliğim o da tuttu 😅 cinsiyet ne bir de ona bakalım 😅 bizim erkek 🤗
Cemilef92 GizMeh Bizimki de erkek 😄 Aynı kaderi yaşıyoruz sanırım, doğurunca haberleşelim, muhtemelen aynı gün doğururuz 😂
_Mina_ Nurklc38 Bende 32+2 gerçekten yavaşladı geçmek bilmiyor cok heyecanlı bekleyiş sağlıkla gelsin inşallah yavrularımız 🤗🥰
GizMeh Cemilef92 hahaaa gerçekten ya ikizimi bulmuş giibiyim 😅 5 Aralık bizim tahmini. Nerdensiniz bu arada şehir
birseny Nurklc38 ben de 32+2 yim . Bebek hareketlerinde azalma vardı doktora gittim bugün çok şükür iyi çıktı nst. Serklaj var sürekli yatıyorum sadece WC ye gidiyorum doktor eve geliyor sadece bugün nst eve gelemeyeceği için gittik. Bebek kilolarınız nasıl benim erken doğum riskim var
Umudayolculuk36 birseny benimde erken doğum riskim car canım birşey soracağım doktorda abna sadece tuvalete kalk dedi me yöne nasıl yatıyorsun doktorun ne önerdi
birseny Burcu-112 benim de öyle çok yavaş çok az hissediyorum serkalj var yatmak zorundayım doktor eve geliyor hep . Bugün nst ile eve gelemeyeceği için biz gittik biz hissetmiyoruz ama nst de kalp atışı çok iyiydi çok şükür bu haftalarda olabilirmiş
Umudayolculuk36 Mnkfslyem benimde bebeğim ani ve sert vuruyor harket ettikçe karnın ağrıyor mu canım içi özellikle
Mnkfslyem Umudayolculuk36 valla evet bugün hele tüm gün acı vardı karnımın içinde dün de öyle bir tekme attı ki içeriden falan kesin yırtıldı heralde karnım dedim zıplattı vallahi biranda Baya sertleşti hareketler oğluşumun 🤭
birseny Umudayolculuk36 gündüz sola yatıyorum ya da ağrıyınca sırt üstü ama gece sağa da yatıyorum . Hep solda yat demedi . 28 de dikiş atıldı bana 23 e düştü rahim boyum birden bire . 32 içindeyiz şimdi çok şükür su sızması vardı durdu 30 da alacaktı çok şükür 32 ye geldik . Serkaljdan beri doktor eve geliyordu ama benek hareketini hissetmediğim için nst cihazı eve gelmediği için biz gittik iyiydi durum ama yolda bile yatarak gittim . Doktor çok kızıyor ayakta kalmama oturmama . Size de tavsiyem asla tuvalet banyo dışı ayakta kalmayın yemek yemek dışımda oturmayın bile . Sizin haftanız tam kaç bebek kaç kilo ? Benim banyom sadece 5 dakika
Umudayolculuk36 Nurklc38 bende 30olucam Allah nasip ederse Perşembe hiç geçmiyır erken doğum riskim var inşallah 36.ya kadar bekler bebeğim kilosuda iyi olana kadar ağrılar arttı sızılar kasılma sancı