istekalbeni11 evet öyle herkesin kendi düşüncesi ama alt kısımda dikiş olmasındansa karnımda olmasını tercih ediyorum ben. Birde benim etrafımda yakınlarımda falan herkes normal diye direnip saatlerce ağrı çekip sezaryen olmak zorunda kaldılar bazılarına da ben şahit oldum 1 gün boyunca okadar ağrı çekip sonunda sezaryene alınınca aşırı korkuttu bu durum beni kötü denk geldi yani benim şahit olmam bu durumlara oyuzden çok etkilenmiştim ve normal ben pek düşünmedim ne yalan söliyim doktorum da böyle söyleyince rahatladım yeter ki sağlıklı olsun oğlum kilosu çok önemli değil ama baya tombiş olucak yırtılmalar dikişler kesinlikle olucak deyince doktor o dikişleri dediğim gibi kasığımda karnımda olmasını tercih ederim herkesin düşüncesine de saygım var tabiki