Nurklc38 iki hafta gezdim öyle.. Gezemedim daha doğrusu. Ölüyorum sandım. Resmen sağ bacağım yoktu,doktorum magnezyumu günde iki kez almamı geçmezse fizik tedaviye başlayacağımıZı söylemişti. Çok şükür geçti. Günde bir kez sade soda ve magnezyumlarımı içtim. Ara ara yürüdüm ama çokta zorlamadım,bitti. Hiç geçmeyecek gibiydi..