26z25a04f hasret_altinsoy valla ben bunu iki üç gündür yasiyorum toplanma cok oluyor ama başıyla baskı yeni yani
minime-baby 26z25a04f hayır kasıklara bastırmıyor sadece göbeğimde bi yerde toplanıp gerilior böyle iyice
26z25a04f minime-baby o bende her zaman oluyor zaten iki üç gundur başıyla baskı yapiyor ve uykudan bile uyaniyorum agrisindan canim inşallah bu avazda aliriz mimikleri 🤲🤲
Damlaaan Bende 37+5 sabırsızlanıyorum artık gelsin diye gelmiyor yarın hastaneye gideceğim bakalım doktor ne diyecek sağlıkla gelsin hepsi inşallah
hasret_altinsoy minime-baby valla al benimkinden dr o kadar fotoğraf yükleyemedim yoksa anlık koycaktım nasıl gerdirdi karnımın bir tarafını 😂
BurcuSuna Dilekcnkn valla sancını tanımla derlerse 1 saniyelik 2 değil bakın 1 saniye aşağı bölgede şok gibi elektrik çarpması gibi kıvılcım hissi 🙃🙃