Ahh hepimiz de aynı dertler 🙈 ben çok irileşmedim görüntü olarak 6,7 aylık gibi duruyorum. Ama yinede çok yoruluyorum hemen nefes nefese kalıyorum eğilip kalkmak tam bir zulüm sürekli uyumak istiyorum gündüzleri 12,1 de kalkıyorum sürekli canım birşeyler çekiyor iştahım çok açık. Çok sık tuvalete gidiyorum akıntım geliyor çok fazla. Bu şikayetlerden sıkıldım biraz🙈 ne sancı ne ağrı ne kasılma hiç biri yok 41e kadar hepten patlarım herhalde