ecemsmom gyno ferro sanol bende kullanıyorum 4 aydır ilk kullandığım hafta sadece kabızlık yaşadım acılıydı tabi ama geçti Bidaha olmadı ( çooook şükür ) yan etkisi olmadı hiç çok memnunum yaz ayında bile battaniyeyle yatan parmakları her zaman buz gibi olan ben sımsıcagım uyku çoraplarım olmadan uyuyorum falan çok güzel ilaç ama neden farklı yazmış acaba sadece ismi mi değişiyor bilemedim ki ben sağlık ocağına gitmiyorum bile orada ki doktorumu arıyorum bitti diyorum yazıyor hemen TC ile gidip alıyorum hep aynısını yazıyor sağolsun bence dikkat etmek şart ya ne bilim bir harf bile değişse kafaya takarım ben yani takıntı ederim sabahına doktora gider sorarım öğrenirim öyle içerdim şahsen