ecemsmom Merhaba arkadaşlar ben aslında ferro sanol olanını kullanıyordum . Ama sağlık ocağındaki doktor gynoferon yazmış . Siz kullandınız mı be fark var
Yasafi-23 ecemsmom ben kullanıyorum ve çok iyi geldi bana. Gün boyu dinç yapıyı. Kansızlığa da iyi. Folik asit de var.
07-02-2019 ecemsmom walla farkı ne bılmıom ama dogumdan once kapsul olanı kullandım 9 ay dogum yaptım bınıbon gbı olanı wermıs sımdı doktorum 😊
ecemsmom Guneyinannesi1 evet görünüş olarak bonibon gibi 🤣 diğeri biraz büyüktü yan etkisi felan çok mu
Guneyinannesi1 ecemsmom 😀 kız hiç yanetkisi varmi yokmu bilmiyorum 😀😀çünkü decavit vitamin kullanıyorum yan etkileri birbiriyle karistirabilirim
Mimik Ben de gyno kullaniyordum ama bende ciddi circir yaptigi icin baska bi markaya gectim… Gyno icerisinde vitamin var, gebelere daha cok tavsiye edilenayni demir aslinda, gyno su multi .
B8use ecemsmom bende kullanıyorum pembe bir hap evet günde bir kez alıyorum fakat şöyle renk boyuyor ve koku yapıyor bunu biz bebek doğdugu zaman genellikle arkadaşlarla işte icerigi temiz alalım kimisi diski rengi boyuyor koku yapıyor kimisi dişleri boyuyor derdi onu yaşadım yani gerçekten birde aç içiliyor yazıyor
Aycaaa571 ecemsmom kullandım hatta bugün değiştirmesi için doktora demeyi unuttum çünkü hap beni mahfetti