Beyzaguven1 bencede cok abartılıyor dye düsünüyorum 2 hafta önce doktorum baktı 10 sn sürdü evet hissediyorsun parmağını ama acı olmadı bende. Bugünde muayene oldum ama bu sefer doktorum baya zorladım dedi hatta eldiveni kan olmustu bende kanı görünce gözlerim pörtledi ama ne yalan söyleyim acıdı kime yapsa inanın acırdı ondada acılmam varmıs 3 cm doktor kasti uzun tuttum kontrol ettim baya falan dedi ama sesimi cıkarmadım acım en fazla 30 dk sürdü gecti. Yani abartılıyor diye düsünüyorum