Bugün hastaneye 8. Ay kontrolü için gittim çatı muayenesi yaptılar , açıkçası çok korkuyordum herkes çok acıtıyor yazmış , yani doktor muayene etmeden psikolojikten agrıyordu 😂, muayene esnasında neredeyse hiç acı hissetmedim , yani bu kadar abartan kişiler eşleriyle nasıl ilişkiye giriyor hayret ettim 😂, Çatı muayenesinden korkmayın güzel anneler acı agrı pek yok kendinizi psıkoljikmen negatife sürüklemeyin