Oglununannesi yaaa gerçekten mi nereye devam etmeyi düşünüyorsun peki gerçekten yeşim hanım bambaşkaymış bende çok sevdim Canım kendisi resmen itiraf etti numarası var mesajlaştık açık açık sordum doğruladı bide bana başka hastanede Doğum önerdi kabul etmedim bunca şeyden sonra bide demez mi sağ Salim evlerine gönderdim öldürseydin bide diyecektim öbür hastaneyi de beğenmemiş güya iyi olsaydı dokunmazlardı allah korudu bizleri