Ky2406 seymen canlı canlı izledim ve hiç bi acu duymadım bebegımıde kucagma aldm ilk ben gordum (: narkoz atmak zor genel olunca 2 gunde ayaga kalktım
Yarenimm seymen valla bende olacam kararsizim spinal bel ağrısı oluyomuş sonradan genelgede agri öksürük oluyor kararsizim
SerapTadelenTtnc seymen ilk bebeğimi spinal sezeryanla Doğum yaptım ikincisine de spinal istiyorum ama doktorum sanırım genel yapacak 😕
Songul42 seymen benim doktorumda bana genel anestesi önerdi ben migren hastasiyim sana gelmez dedi biraz bunyeye baglı doktorun onermesi önemli cok bas ağrısı yapar dedi bana
Dryabka Kızlar 36 haftalık hamileyim bebeğim başı yukarda dönmedi sizce sezaryen icin doktorumla nezman konusmaliyim 🤔
TolayKazganKeeli 10 gün önce muayene diye gittim bir saat sonra sezeeyana aldı doktorum, meğer 2 cm. açılmışım. 32+3 haftada ikiz bebeklerim doğdu. Spinal yapıldı, ancak nasıl oldu hala anlayabilmiş değilim operasyon esnasında çok acı hissettim ve doktoruma uyutmasını söyledim. Başka başına gelen varmı bilmiyorum ama artık herkese genel anestezi tavsiye ediyorum.Allah kurtarsın hem sizi hem bebeğinizi, inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız.
Ky2406 Gamzeee51 yok acı galan hiç bişi hissetmedm (: sadece bi çekiştrcekler seni demiştıler onu hissettm oda sarsıldm o en iyisi spinal
SerapTadelenTtnc Oglununannesi evet Canım spinal sezeryanı tansiyon düşüklüğü olursa yapamam dedi o an karar veririz gibi konuştu bende açıkçası spinal istiyordum ama hayırlısı bakalım 🤔
Oglununannesi SerapTadelenTtnc anladım canım ben spinal istiyorum inşaallah spinal olurz ya genel istemiyorum hiç bi şekilde
SerapTadelenTtnc Oglununannesi valla bende hiç istemiyorum canım bi yandan da hayırlısıyla doğurmak istiyorum hayırlısı olsun senin doğumun ne zaman tarih aldın mı
SerapTadelenTtnc Oglununannesi benim de 13üne Nurane hanım 8 ine dedi yeşim hanıma sordum erken olur dedi birde o olaylar doğruymuş bi sıkıntın yok değil mi senin iyisin
Oglununannesi SerapTadelenTtnc sen kimden öğrendin canım? Valla iyiyim dediğim dr a gittim inan yeşim hanımın tırnağı etmez onca para verdim hiç ilgilenmedi 5 dk da 205 tl harcadım çıktım pişman oldum gittiğime 😐ilgilenseydi gam yemeyecektim tabi soğuk bir doktordu