BrcKsaYldrm Bu haftalarda kalça ağrısı yaşayan var mı? Özellikle geceleri sağa sola dönerken sanki bir yere vurmuşum da çürümüş gibi bir ağrı..😔 üstelik magnezyumu da uzun zamandır düzenli kullanıyorum..
Yenianneadayii BrcKsaYldrm bende 30.haftamdan beri var sağa yatsam sağım sola yatsam solum ağrıdan çürüyor gibi
Yagmurgel2020 BrcKsaYldrm ahh hemde nasıl birde 15 dk dan uzun oturunca ayağa kalkıyorum sanki biri popoma tekme atmış gibi bir ağrı bağırarak kalkıyorum çok garip çok kilo aldığım için mi anlamadım ☹️
Babymee BrcKsaYldrm merhaba canım. Bende kalça ağrısı değil ama bir dönem bacak ağrısı ve çekilmesi oldu. Her gece yatmadan önce bir bardak laktozsuz süt içtim. Baya iyi geldi. Kalsiyum magnezyum dengesizliğinden kaynaklanıyormuş.
Semra-39 BrcKsaYldrm Ben o ağrıyı dördüncü aydan beri çekiyorum hala da geçmedi. 37 deyim bıktım artık çözüm de yok geçmiyor da. Doğumdan sonra geçecekmiş. Bi de geçmeseydi yani. Magnezyum da aldım biraz azaltıyor sadece. Bacaklarım sanki dövmüşler de morarmış gibi ağrıyor. Az kaldı çok şükür sabır.
BrcKsaYldrm Yenianneadayii İnsan ister istemez panik oluyor. 🙄 Sağ salim vaktinde doğsun kuzucuklar..🙏🏼 ılık duş alıyorum biraz rahatlatıyor ama özellikle geceleri çok çok zor.
Yenianneadayii BrcKsaYldrm bende telaş yapıyordum ilkte baktım çoğu hamilede var ama gece sürekli sağa sola dönmek yoruyor zaten tuvalet için yeterince uyanıyoruz birde üstüne bu olunca kaliteli uyku olmuyor haliyle 🥲
Yenianneadayii nagmee bendede oluyor o doktorum sürekli oturur pozisyonda olma sürekli ayakta durma mümkün olduğunca baskı ağrı hissettiğinde uzan dedi böyle 5 dk uzanıyorum geçiyor
Lilayla 31 haftamdaym bende öyleyim malesef ağrılardan uyuyamıyorum me tarafa yatsam ağrıyor dönerken kemiklerim cıtırdıyo resmen. Yanlız değilmişim demek ki bende magvital kullanıyorum soda içiyorum niye oluyor anlamıyorum
BrcKsaYldrm Yenianneadayii Kesinlikle kaliteli uyku hiç yok..☺️ son haftalar bakalım ne zaman gelecek benim oğlan
BrcKsaYldrm Yagmurgel2020 Sanırım vücut kendini doğuma hazırlıyor. Sağ salim şu süreci atlatmak istiyorum 🙏🏼 heyecan bir yandan, panik bir yandan.. sanırım analık böyle bir şey ☺️
BrcKsaYldrm Babymee Keşke süt içebilsem..😖 sanırım en çok tiksindiğim şey süt oldu gebelikte. Bir şekilde dengelemem de lazım ama nasıl olur bilmiyorum..
Yagmurgel2020 Babymee dün gene aklıma geldi bakayım dedim kuyruk sokumumda inanılmaz çatlamalar olmuş kıpkırmızı çizgiler sizdede var mı ? 🤨
BrcKsaYldrm Semra-39 Allah hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏🏼 doğuma yakınız diye soruyorum ama akıntınız ne durumda şu aralar? Ben geçen hafta kontrole gittim enfeksiyon vs. yok fakat doktor önlem amaçlı tek kullanımlık fitil verdi. Kullandıktan sonra da sarı akıntım daha çok arttı onu anlamadım.
Semra-39 BrcKsaYldrm Akıntı normalden daha fazla ama dr kontrol falan etmedi. Yani iltihap gibi bir durum yok bence tabi .
Zann2606 BrcKsaYldrm bende bu akıntı ve ağrılardan yoruldum uyku düşeni yok bide hala çalışıyorum mecburiyetten 33 haftaya girdik allah hepimize kolaylık versin
Lilayla Yagmurgel2020 evet çok geç farkedip ağlamıştım şimdi nemli tutmaya çalışıyorum ama ne fayda iş işten geçmiş
BrcKsaYldrm Yagmurgel2020 Ben de şimdilik öyle bir durum yok ama tabiki doğuma kadar ne olur bilemiyorum 🙄
Babymee Yagmurgel2020 hiç dikkat etmedim. Kuyruk sokumunda oturunca vs ağrım oluyor ama hiç bakmadım. Olabilir de bilmiyorum. Karnım çok büyüdüğü için bakabileceğimi de zannetmiyorum. Sizinki neyden kaynaklanıyor acaba